PREMI-BECA DE MÚSICA JOSEP PIQUÉ

La Fundació d’Art Josep Piqué Iserte té com a finalitat fonamental difondre la vida i l’obra artística de Josep Piqué Iserte (1913-2012).

La seva creativitat plural el va portar de la pintura i l’escultura al disseny i també a la composició musical. El seu corpus abasta una cinquantena de peces compostes per a piano. Una bona part d’aquestes obres han estat enregistrades en dos CD: Música contada (2003)  i  Divertiment (2019) amb la interpretació de la pianista Montserrat Blay.

La Fundació considera que l’educació musical és fonamental en la formació integral de les persones i és essencial per a la professionalització dels futurs músics. És per això que la Fundació se sent compromesa a convocar el Premi-Beca musical bianual que porta el nom de l’artista i compositor.

Llegiu les bases:

BASES DEL PREMI-BECA DE MÚSICA 2023