Josep Piqué va fer donació  d’aquesta obra a l’Hospital de Reus  l’any  1993, en agraïment pel tracte rebut arran d’una estada al centre.

Estava ubicada en origen a l’Hospital de Sant Joan del centre de Reus. Amb el trasllat a le noves instal·lacions hospitalàries, la peça va romandre en l’oblit. La Presidenta de la Fundació, Assumpta Piqué va demanar a la direcció de l’Hospital de Reus l’obra del seu pare per a ser restaurada. Un cop restaurada va sol·licitar que fos novament ubicada en un espai públic de l’Hospital.

El resultat ha estat recuperar l’escultura de Josep Piqué per a l’espai públic. La ubicació que es va decidir fou l’espai central d’accés a plantes entre Ginecologia i Pediatria de l’Hospital de Sant Joan. Pilar Carbassa , Patrona de la Fundació, va consensuar presencialment la idoneïtat de la ubicació.

Més activitats